Életet mentett egy kenyérszállító szombaton hajnalban, 4 óra után alig pár perccel Dobozon – jelezték olvasóink hírportálunknak.
Megkerestük Jelenka Lászlót, aki elmondta, hogy munkája során éppen Gyuláról tartott Dobozra, amikor már utóbbi településen, a főút mellett fekve talált egy körülbelül hatvan év körüli férfit, aki teljesen magánál volt, tudott kommunikálni, viszont rettentően átfagyott, a keze gyakorlatilag hófehér volt.

– Ő azt mondta, hogy 10-15 perce fekhetett ott, de lehet, hogy már régebben, mert nem tudott igazán megmozdulni – számolt be a történtektől Jelenka László. A férfinak – ahogy visszaemlékezett - begörcsölt a lába, és ezért esett össze, majd nem bírt felállni.

– Ahogy megálltam, próbáltam segítséget nyújtani a tőlem telhető módon, illetve, hívtam a mentőket, akik gyorsan meg is érkeztek. Addig ott voltam vele. Próbáltam felállítani, hogy berakjam az autóba melegedni, de erre esélyem sem volt, olyan szinten begörcsölt.

Ma hajnalban szinte mindenütt mínusz 15 fok alatti hőmérsékleteket mértek, de előfordult, hogy mínusz 20 fok alá süllyedt a hőmérséklet.